Novosti

"GASTARBAJTERSKO PISMO"

GASTARBAJTERSKO PISMO:

" Draga majne familijo vigec ste mi dole,
moram etvas da vam špreham sad mi je već bolje.
Dojčlandski sam naučio baš sam ga savlad'o,
pa s' ljudima ovde špreham od tad' vrlo rado.
A i šrajben meni ide odlično od ruke,
i špreham i šrajbam od sad ja bez muke.
Zdravo muter, zdravo fater,
a gde mi je švester, kako su joj kinder,
da li su već grose, dal im ide šule,
čujem bruder ponovo krenuo od nule.
Kako je cu hauze jel ales u redu,
zvaću vas sa hendija ja u nekste sredu.
Majne erste libe je'l još uvek tamo,
niti da se javi nit' da komen 'vamo.
Ali nema veze pa i ovde frau ima,
naći će se valjda ajne koja meni štima.
Kakva nam je štrase dal' je sada čista,
a hauze naša jel' još uvek ista?
A kako sam ja? Pa nije mi loše,
jedino se gelti jako brzo troše.
Auto još nemam kajne dosta gelta,
kauf ću ga ja na rate bar do nekšte ljeta.
Al' kupiću pravog što sve živo ima,
Mercedesa sa četvoro vrata ful koža i klima.
Pa i alu felge pa i servo volan,
ipak ja u dojčland radim pohvalit' se moram...



...Na poslu je dobro dize vohe legla plata,
poslaću vam nešto gelta da zamenite vrata.
Za fenstere sada nemam poslaću vam cvajte put,
dragi fater tut mi lajt nemoj biti ljut.
Sad imam kolegen ajne prava damen,
mi arbajten zajedno mi pucen cuzamen.
Sa putom do posla imam klajne muke,
jer moram da presedam na rozenštajnbruke.
Gestern sam se napio pa hojte boli glava,
rakija im nevalja ma naša je prava.
Bio sam u gartenu sa još ajne manom,
to je onaj neben mene lik sa grose stanom.
Slik'o sam nas hendijem poslaću vam sliku,
pa da se nasmejete tom blesavom liku.
Smrš'o nisam nimalo jer baš dobro esen,
videćete kada stignem ja na dize jesen.
Jedem švajne šnicel kartofil i brot,
obrazi mi rumeni, a lice mi rot.
Ovde stvarno loše nije, pomalo se radi a pomalo pije. 
Kad na urlap komen okrenućemo nešto,
janje, prase, nije bitno ja to radim vešto.
Nabavite ražanj i domaći sir,
malo holca za vatru i draj kištren bir.
Pozdrav majne familijo i ćus i bis špeta,
ih bin komen najesen ili nekšte leta.
Cajta više kajne već je prošlo ziben,
pozdrav mili majne ja vas puno liben. " (nepoznat autor)

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.