Novosti

VIC: "Piše Ciga iz Australije pismo svojoj ženi Ruži u Srbiji: 'Draga Ružo, ovog meseca sam..."

" Piše Ciga iz Australije pismo svojoj ženi Ruži u Srbiji:
'Draga Ružo,
ovog meseca sam slabo radio i slabo sam zaradio tako da ti ne mogu poslati para,  al' ti zato šaljem 1000 poljubaca ….najdraža moja ljubavi.
Tvoj dragi Mika .'

Pročita Ruža pismo pa reši da mu odmah odgovori:



' Najdraži moj Miko,
Veoma sam ti zahvalna za ovih 500 poljubaca što si mi poslao, vidim da me puno voliš i da misliš o mmeni pa ti evo odmah šaljem račune mesecnih troškova:
1. Kum se složio da mu platim troškove što mi je iscepao drva sa 20 poljubaca mesečno,
2. Vodoinstalater se pristao da mu platim postavljanje pločica, ali tek posle mog desetog poljupca,
3. Gazda zgrade dolazi svaki dan i traži 4 do 5 poljubaca umesto kirije,
4. Onaj Pera iz mesare ne prihvata samo poljupce pa sam morala da mu dam i neke druge "stvari" kao dodatak,
5. Zbir ostalih troškova je: oko 140 poljubaca...

Molim te, nemoj se sekirati za mene jer mi je ostalo još nekih 20-ak poljubaca i mislim da ću uspeti nekako izgurati do kraja ovog meseca. 

Samo te molim da mi još na kraju kažeš hoću li isto ovako planirati i za idući mesec... Posavetuj me jer ne znam šta da radim...
Tvoja Ruža.' "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.