Novosti

VIC: "Posle žestoke bračne svađe kaže Sosa svome Lali: - Slušaj me sad pažljivo šta..."

" Posle žestoke bračne svađe kaže Sosa svome Lali:
- Slušaj me sad pažljivo šta ću ti reći! Pošto ne ceniš ni mene ni moj trud kao vredne domaćice, od danas ti je ovako: za pranje tvog veša plaćaćeš 30 eura mesečno, za peglanje garderobe isto 30, za moje kuvanje 60 eura, da ti skuvam kafu i donesem rakiju 10 eura i tako dalje! Ako ti se ne sviđa, traži drugu!

Legli oni uveče da spavaju kad će ti Lala Sosi:



- 'Ajde da se se*ksamo ako si se razljutila...

- To će te koštati 100 eura, da znaš! - ispali ko iz topa Sosa.

- Ništa onda, ja imam samo 60... - reče Lala i okrenu se na drugu stranu spava.

Posle nekih pola sata budi Lalu neko šuškanje u mraku... Upali on lampu i vidi Sosu kako vadi sve iz svoje tašne.

- Šta to radi? Vidiš li koliko je sati?!

- Ma tražim tih 40 eura koje ti nedostaju da ti pozajmim, crk'o dabogda! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.