Novosti

VIC: "Rešio Lala da posle nekoliko noći provedenih po kafanama, tu noć pauzira i..."

" Rešio Lala da posle nekoliko noći provedenih po kafanama, 
tu noć pauzira i ostane kući.

Kaže on Sosi:
- Soso, ako me budu zvali oni moji bećari, reci im da nisam tu 
i da ne znaš gde sam.

Sosa samo nevoljno odmahne rukom i ništa ne reče.

Prođe neko vreme kad oko ponoći zazvoni telefon i Sosa se javi:



- 'Alo? Da, da... tu je... evo leži i gleda TV... Biće tu celu noć... 
I meni je jako žao...

Kad je spustila slušalicu, Lala dreknu na nju:
- Luda ženo, jesam li ti rekao da kažeš da nisam tu ako me bilo ko traži?!?!

- Ma ćuti tu... Poziv nije bio za tebe, nego za mene! - odgovori Sosa. "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.