Novosti

VIC: "Sav izmoren od sunca, čovek se teturao kroz kamenu pustinju, očajnički tragajući za vodom. Idući tako, u daljini vidi..."

"Sav izmoren od sunca, čovek se teturao kroz kamenu pustinju, očajnički tragajući za vodom.
Idući tako, u daljini vidi siluetu nekog objekta. Reši da smogne preostale snage i ode tamo u nadi da će pronaći vodu.
Hodao je dugo i napokon kad je stigao ugleda starca koji sedeo u hladu svoje radnje a na tezgi ispred njega gomila kravata koje je prodavao.

Žedan i iscrpljen "pustinjak" kaže starcu: 
Molim Vas, umirem od žeđi, mogu li dobiti malo vode? Evo, platiću vam. 
Starac će na to:


- Nemam nikakvu vodu, ali zašto ne bi kupio kravatu? Evo jedne koja će ti se lepo slagati sa odećom, a i može ti biti od koristi... 
Očajni čovek povika na starca: - Ja ne želim kravatu, idiote!!! Meni treba VODA!!!

- U redu, ne moraš kupiti kravatu... - smireno će starac - ...ali pošto sam dobre volje rećiću ti gde možeš naći vodu...
Odavde kreni ka istoku i na 5-om kilometru ugledaćeš jedno brdo... popni se na to brdo i sa druge njegove strane videćeš veliki restoran. 
E, u tom restoranu možeš kupiti ne samo vodu nego i bilo koje drugo piće koje poželiš.

Čovek se zahvalio starom trgovcu i krenuo da traži brdo.

Tri sata kasnije isti čovek se vraća kod starca i nešto mumla. 
Trgovac će: - Rekao sam ti, oko 5 kilometara iznad odavde je brdo, sa druge strane je veliki restoran... Jel' nisi mogao da ga pronađeš?

- Ma, našao sam ja brdo, al' me u restoranu nisu pustili bez kravate!!!"

(Autor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.