Novosti

VIC: "Bakica stoji na blagajni jednog supermarketa i na redu je da plati namirnice koje je uzela. Iza nje u..."

" Bakica stoji na blagajni jednog supermarketa i na redu je da plati namirnice koje je uzela. 
Iza nje u redu stoji jedna mlađa gospođa u bundici sa nestašnom ćerkicom od 10 ili 11 godina. 
Ćerkica stalno gura majčina kolica koja već nekoliko puta udaraju baku po nogama. Baka se okrene prema maloj i zamoli je da je prestane udarati. 

Pošto je devojčica nastavila udarati, baka se okreće njenoj majci i kaže:
- Možete li reći vašoj ćerki da me više ne udara?

Mlada gospođa, bez uzbuđenja, arogantno odgovara:
- Neću da joj kažem! Moja metoda vaspitanja joj dozvoljava slobodu da radi što god hoće, sve dok do njene svesti ne dođe da to što radi drugima nije ispravno! 
Naučno je dokazano da je ta metoda daleko efikasnija!



U redu iza dame sa detetom stoji jedna devojka od nekih 25 godina, koja sve to pažljivo sluša, a u ruci drži teglu sa eurokremom. 

Kada je dama završila svoje objašnjenje metode vaspitanja, devojka otvori poklopac od tegle i mirno istrese celu teglu eurokrema mladoj dami na glavu. 

Sva besna i van sebe, gospođa se okrene devojci:
- Jesi li ti normalna, devojko?! Šta si mi ovo uradila?!?!

Devojka je hladnokrvno pogleda pa odgovari:
- Znate, gospođo, ja sam vaspitana i odgajana slobodno, baš na isti način kao i vaša ćerkica. I - evo vidite rezultat!

Baka se smeškajući okrene kasirkii i reče:
- Molim vas, stavite ovu teglu eurokrema na moj račun! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.