Novosti

VIC: "Budi se neki čovek i vidi oko sebe oblake i jednu veliku kapiju. Pita on čoveka u..."

" Budi se neki čovek i vidi oko sebe oblake i jednu veliku kapiju.
Pita on čoveka u belom ispred kapije:
- Gde se ja nalazim i ko si ti?

- Ti se nalaziš pred kapijom Raja a ja sam sveti Petar. - kaže mu čovek u belom.

- Štaaaaa??? Znači da sam mrtav!?!? - poče ovaj da urla.

- Da i sada si na nebu...

- Ali, kako je to moguće? To je sigurno neka greška! - nastavlja čovek da se buni.

- Još nam se nikada nije dogodila greška, ali za svaki slučaj sad ću da proverim... Kako se zoveš, čoveče? - pita ga sveti Petar.

- Perić... mislim, to mi je prezime a ime mi je Mika.



- Mika... Mika... Mika... aha, evo našao sam te u mojoj knjizi. Mika Perić, automehaničar, jel tako?

- Jeste, taj sam...

- E, pa Periću, prema našim podacima ovde ti si umro od starosti...

- Kakvoj, bre, od starosti?!?! Pa ja imam samo 37 godina!!!

- Ne znam kako... - reče mu sveti Petar - ... ali kad smo sabrali sve časove rada koje si zaračunao i naplatio svojim mušterijama, izlazi da imaš 118 godina! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.