Novosti

VIC: "Čuo Haso da je njegov najbolji jaran završio u ludnici pa krenuo da ga poseti i..."

" Čuo Haso da je njegov najbolji jaran završio u ludnici pa krenuo da ga poseti i sazna zbog čega je poludeo.

- Šta ćeš ovdje, jarane? Šta ti se desilo? - sa vrata ga pita Haso, stigavši tamo.

- Ma, bio ti ja jutros rano kod one si*sate Mersihe... Počnemo mi radit' "radnju" kad eto ti njenog muža... Kaže mi ona: "Haj' bolan izađi kroz prozor i drž' se za ivicu, da te on ne vidi."
Sve uradim tako kako je rekla al' eto ti njenog muža pravac kod mene na prozor...

- Pa jesil' tad' poludio? - prekide ga Haso.

- Jok, bolan... Zatim on uze čekić pa mene počne udarat' po prstima...

- Auuuuu... e mora da si tad poludio, ha?

- Ma nisam ni tad'... Zatim je uzeo neko ptičje pero i njime ne neko vrijeme golic'o po licu...

-  A tad', jesil' tad' poludio?



- Jok... Onda je uzeo neki nož i bock'o me po prstima...

- Uhhhh... e mora da si od tih muka poludio?

- Ne, bolan, čak ni tad' nisam poludio...

- Pa onda kad si poludio?!? - nestrpljivo će Haso.

- Kad sam htio skočit' i vid'o da od mojih nogu do zemlje nema ni 20 centimetara... e tad sam poludio!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.