Novosti

VIC: "Dolazi mali Ibrica iz škole kući i već sa vrata kaže svom ocu Hasi: - Babo, babo, šta je..."

" Dolazi mali Ibrica iz škole kući i već sa vrata kaže svom ocu Hasi: - Babo, babo, šta je to ped*er?

Haso ga pogleda ispod oka pa će:
- Gdje si čuo tu riječ, matere ti?

- Sad kad sam se iz škole vraćao, vidim dvojica se svađaju i jedan drugom kaže "Marš ped*eru"...

Haso se nasmeši pa reče malom:



- Sjedi, bolan, ovdje pored mene i sve ću ti natenane objasnit'... Vidiš, nekad' smo ja i moj najbolji jaran Suljo bili u zatvoru. Dijelili smo i istu ćeliju... Tu me je on i naučio da igram poker. 
Kad sam dobro savladao tu igru, počesmo se i kladit'. Ali, pošto u zatvoru nismo imali ništa, mi se kladimo da se onaj koji izgubi
na*guzi pobjedniku da ga ovaj opali. Kako me tu noć nije htjela karta, ja prvu partiju izgubim... i šta ću, skinem se, nag*uzim i stisnem zube. Drugu i treću ponovo izgubim, i ponovo se skidam, nag*uzim i trpim. Napokon me u četvrtoj partiji krene karta i ja pobjedim Sulju. U tom momentu Suljo kaže da više neće igrat'...
E, vidiš, sine Ibrice, to ti je pravi PED*ER!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.