Novosti

VIC: "Došao Pera kod doktora, inače svog dobrog prijatelja pa mu se žali: - Znaš, doktore, onaj..."

" Došao Pera kod doktora, inače svog dobrog prijatelja pa mu se žali: 
- Znaš, doktore, onaj konj od mog sina u poslednje vreme nije pazio sa curama, znaš na šta mislim, pa je 'zaradio' 
neku polnu boleštinju! 

Doktor se nasmeši pa mu reče:
- Ma nema problema, Pero. Ništa se ti ne sekiraj... Samo ga dovedi pa ćemo ga mi ovde izlečiti. 

Pera uzdahnu pa nastavi:
- Ali, prijatelju, on nije ni znao da je zaražen, pa je povalio našu kućnu pomoćnicu. 

- Pa dobro, pregledaću i nju, nije problem. 

- E, ima još nešto, moj doktore, što moram da ti priznam. Ja nisam znao za sve to, pa sam i ja povalio kućnu pomoćnicu...



- Potpuno te razumem, prijatelju Pero. Dobra je ona ženska, malo ko bi odoleo njoj... Nego, daj i ti krv na analizu pa ću i tebe izlečiti. 

- Doktore, ne bih se ja puno sekirao, da posle svega toga, ne znajući da sam i ja zaražen, opalio moju ženu...

- Pa što mi to odmah nisi rekao, čoveče?!?! Sad smo svi zaraženi!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.