Novosti

VIC: "Krenuo Mujo na zasluženi odmor u Egipat avionom. Posle par sati, avion upade u veliku turbulenciju i..."

" Krenuo Mujo na zasluženi godišnji odmor u Egipat avionom. Posle par sati, avion upade u veliku turbulenciju i on se sruši u pustinju. Iz olupine izlazi samo Mujo i shvati da je samo on preživeo pad. Pošto je u avionu bilo puno zaliha hrane i lekova, on poče da se leči samog sebe od povreda koje je zadobio tokom pada.

Oporavio se posle par meseci lečenja. Kad se sasvim oporavio krenu on da razgleda okolinu ne bi li u pustinji našao na neko selo sa ljudima. Normalno, kao svaki muškarac osetio je i potrebu za sek*som.

Idući tako, posle par kilometara nađe napuštenu kamilu. Posto nije mogao da smiri svoje strasti, rešio da je uhvati i da je kre*sne. 
Ali, postojao je jedan problem, kamila je bila visoka. Obilazi Mujo oko kamile i smišlja kako da reši ovaj problem.

Napravi on gomilu od peska, i taman da se popne na gomilu kamila mu pobeže. Mučio se on tako nekoliko dana, kad jednog popodneva ugleda neki mali avion kako se srušio nedaleko od njega. Otrča on do mesta nesreće i nađe zgodnu plavušu koja je jedina davala znake života...



Odnese je Mujo nekako do olupine svog aviona gde je imao lekove i poče da je leči. Posle dugog lečenja, plavuša potpuno ozdravi i kaže Muji:
- Pošto si mi spasio život i izlečio me, tvoj sam dužnik. Evo, kao znak zahvalnosti, ispuniću ti sve želje.

Mujo se malo zamisli pa reče devojci:
- Stvarno hoćeš da mi ispuniš sve što poželim?

Plavuša:
- Naravno da hoću.

- E, onda mi, bona, pridrži ovu kamilu da mi ne bježi. - bez razmišljanja će Mujo. "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.