Novosti

VIC: "Nedelja popodne. Sedi Ciga u parku i čita oglase ne bi li tu našao neki bolji posao od..."

" Nedelja popodne. Sedi Ciga u parku i čita oglase ne bi li tu našao neki bolji posao od onog kojeg obavlja u "Gradskoj čistoći"...

Listajući tako naiđe na jedan zanimljiv oglas gde piše:
"Tražim iskrenog muškarca radi braka koji će me voleti i paziti i u dobru i u zlu. Zainteresovani neka mi se obrate lično. U potpisu: Jelena Karleuša."

Reši Ciga da okuša sreću jer ipak je Karleuša riba i po a uz to je i poznata i bogata, pa ode kod nje na razgovor.



- Dobro, Cigo, reci mi koliko ti zarađuješ mesečno? - pita ga Jelena.

- Pa... oko 25.000 dinara... stidljivo će Ciga.

- Štaaaa?!?!? - dreknu ona na njega - ...Pa ja toliko potrošim samo na WC papir mesečno!!!

- Auuuuu breeee... pa ja da sam znao da si tolika se*ronja, ne bih ni dolazio! " - reče joj Ciga na kraju.

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.