Novosti

VIC: "Razgovaraju dve komšinice, penzionerke, na kafi pa će jedna: - Je li, Maro, boga ti, kako..."

" Razgovaraju dve komšinice, penzionerke, na kafi pa će jedna:
- Je li, Maro, boga ti, kako je u penziji, kako se živi?
- Ma, eto, živi se nekako... Izađem ponekad sa svojim Đurom da prošetamo i da kupino namirnice.
Eto, na primer, pre neki smo dan ja i on otišli u grad i ušli u jednu
samoposlugu. Razgledali smo robu i kupili neke sitnice.
Kad smo izašli, pred samoposlugom smo naišli na
policajca, koji je pisao prijavu za pogrešno parkiranje.
Približili smo mu se i ja sam rekla:
"Zar ne biste mogli imati malo više poštovanja prema starijima?! To nam je prvi put, mi smo u penziji! I zašto nas baš hoćete kazniti?"
Policajac nas nijednom nije pogledao nego je samo mirno nastavio pisati prijavu.
Tada sam mu rekla da je "Đubre nadmeno".
Na to je policajac podigao pogled, oštro me gledao na trenutak, pa je posle tih mojih uvreda, upućenih njemu, poceo pisati drugu prijavu za izlizane gume.
Na to mu je moj muž Đura rekao da je "Nevaspitano kop*ile".
Policajac je mirno i drugu prijavu zajedno sa prvom stavio ispod brisaca stakla i nastavio pisati i treću prijavu!



...Potrajalo je to petnaestak minuta... Kako je on više pisao, mi smo ga više vređali i obratno... 
Mene i mog Đuru to uopšte nije nerviralo niti pogađalo. Naime, mi smo u grad došli autobusom a te samoposluge peške.
Eto vidiš, draga moja, kako nam je...  Od kada smo u penziji, pokušavamo se malo razonoditi i zabaviti... To nam je vrlo bitno u ovim godinama, draga moja! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.