Novosti

VIC: "Rešio Mujo da se ženi ali kako u njegovom selu nije bilo devojaka, morao je da..."

" Rešio Mujo da se ženi ali kako u njegovom selu nije bilo devojaka, morao je da ide u susedna sela na vašare i da tamo traži ženu svog života.

Obuče svoje nove pantalone, novu košulju, navuče na noge nove cipele ali nije imao sako pa ode do Hase da pozajmi njegov što mu je brat poslao iz Nemačke.

- Čuvaj ga dobro! Znaš da je skoro padala kiša i da po selima ima blata! - upozorava ga Haso dajući mu svoj novi sako.

- Ma ne brini bolan... čuvaću ga k'o oči u glavi! - uverava ga Mujo.



Usput se on napio i odluči malo prileći u jednom šumarku da se otrezni za vašar. Skine sako i zakači ga na granu iznad sebe. 
Kad se probudio, vidi nema sakoa pa krene na vašar u košulji. 

Došao tamo, kad neki momak stoji sa tri cure, a na njemu taj sako.

- Je li, bolan, o'kle ti taj sako? - pita ga ljutito Mujo.

- Ma, nećeš mi vjerovati, jarane... Idem ti ja danas kroz šumu, kad, nekakav pijanac leži na zemlji, a ovaj sako na grani visi...
Udarim ga ja nogom, a on ni ne reaguje. Skinem mu ja gaće i opalim ga, a on opet ništa... Onda ti ja, jarane, uzmem ovaj sako i produžim dalje. Što pitaš? Da nije tvoj sako?

- Ne, ne... nije moj! Nego onako pitam... Vidi se da je kvalitetan... Garant je iz Njemačke. "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.