Novosti

VIC: "Sretne Ibro Hasu na čaršiji i prilazeći mu kaže: - Oooooo, jaraneeee... Ti otkad si se oženio ne..."

" Sretne Ibro Hasu na čaršiji i prilazeći mu kaže:
- Oooooo, jaraneeee... Ti otkad si se oženio ne možeš se nigdje vidjet'. Haso slegnu ramenima pa će:
- Ma šta ćeš bolan, ovo bila dolaznica, znaš ono narod, rodbina...

- Ja do juče nisam ni znao da si se oženio... To mi reče Salko... Nego, kako si se odlučio na taj korak? Koju si to uzeo? Pričaj, bolan. - pita ga znatiželjno Ibro.

- Sve je bilo iznenada... samo sam tek tako rešio. Imalo nekoliko kandidatkinja a ja im spremio neka svoja test pitanja pa krenem da ispitujem prvu. Pitam je koliko su 2 i 2, a ona kaže 4. Rekoh sebi "Pametna žena, odmah se vidi". Pitam drugu koliko su 2 i 2, a ona će meni: "Kako kad, može bit' 3, može bit' 4, a nekad i 5". 
Aha, rekoh, ova je filozof, to je još bolje! Pitam treću koliko su 2 i 2, kad će ona meni: "Kako god ti kažeš Haso. Ako kažeš 3, biće 3, ako kažeš 6, biće 6." Aha, pomislih, ova baš postuje svog budućeg čovjeka, to je dobro..."



- Pa koju si na kraju izabrao i oženio? - prekide ga Ibro.

- Pa onu zadnju, četvrtu, sa vel'kim si*sama, jarane... a koju bih drugu? - reče ponosno Haso. "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.