Novosti

VIC: "Zove Fata jedno jutro svoju svekrvu telefonom pa joj kaže:..."

" Zove Fata jedno jutro svoju svekrvu telefonom pa joj kaže:
- Dobro jutro, gospođo... Cijelo jutro razmišljam i razbijam glavu al' ne mogu nać' odgovor na jedno pitanje što me muči, pa reko' Vi ste iskusnija i pametnija od mene... Sigurno ćete mi dati pravi odgovor...

- Reci snajka šta te muči... Biće mi drago ako ti mogu pomoć'... - odgovori joj svekrva.

- Kažite mi,  kad se dijete ukaki, ko mu mijenja gaće i pere ga, njegova mater ili otac? - pita je Fata.

Svekrva malo ućuta pa joj reče:



- Paaaa... snajka... kod nas u familiji to je oduvijek bio pos'o majke...

- E, pa gospođo, dođite onda 'vamo, jer Vam je sin Mujo pijan k'o letva i upravo se us*ro! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.