Novosti

VIC: "Otišao deda Rajko kod svog doktora i kad je seo ispred njega poče da se žali:..."

" Otišao deda Rajko kod svog doktora i kad je seo ispred njega poče da se žali:
- Doktore, imam probleme u se*ksu sa mojom babom pa sam doš'o da mi pomogneš...

Doktor se nasmeši pa mu reče:
- Reci mi konkretno o čemu se radi?

Deda:
- Pa, evo ovako doktore... Sve je dobro i normalno kad "to" radim prvi put, al' kad 'oću da ponovim, javljaju mi se tegobe: 
mnogo se znojim, puls mi je ubrzan, srce lupa k'o ludo... 'Oću da prokuvam, tolika mi je vrućina!

- Aha... A, dobro, deda, reci mi koliku pauzu napraviš između prvog i drugog puta? - pita ga doktor.



- Pa, doktore, prvi put je uvek u zimu, negde krajem januara... a drugi put je tako, u julu il' u avgustu! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.