Novosti

VIC: "Sretne Ciga slučajno na ulici svog kuma Lazu kojeg nije video dugi niz godina pa mu kaže:..."

" Sretne Ciga slučajno na ulici svog kuma Lazu kojeg nije video dugi niz godina:
- Gde si, bre, kume? Odavno te nisam vid'o!

Laza će:
- Ma, ja ti sad živim u Nemačkoj... Evo, doš'o malo da obiđem svoje.

- 'Ajmo kod mene na kafu, da se ispričamo. - kaže mu prijateljski Ciga.

- Ne mogu sada jer imam neka posla ali za neki dan dolazim kod tebe... Evo, obećavam. Samo mi kaži gde stanuješ jer sam zaboravio.



Objasni mu Ciga gde stanuje, koja je zgrada, pa posle tri dana eto ti kuma Laze kod njega. Nađe Laza zgradu, ali ne zna tačno koja su vrata Ciginog stana.

Ide on od vrata do vrata i vidi na prvim vratima piše "mr". Pomisli Laza u sebi - "ma nije to". Ide on dalje, a na sledećim piše "dr". Laza opet pomisli - "nije ni to".
Pođe on dalje i dođe do vrata na kojima piše "fr". Pomisli Laza - "ma to je to" i bi u pravu. Pozvoni on, a na vratima se pojavi Ciga! 

Pita ga Laza:
- Kume, ja znam da "mr" znači magistar, znam i da je "dr" - doktor, al' majke mi ne znam šta ti je ono "fr"?!

Ciga se malo isprsi pa ispali ko iz topa:
- Kako, bre kume ne znaš?! Pa, fizički radnik! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.