Novosti

VIC: "Tinejdžeri, Haso i Huso sede na trotoaru i puše travu. Nedugo, zatim, uhvate ih policajci i..."

" Tinejdžeri, Haso i Huso sede na trotoaru i puše travu. Nedugo, zatim, uhvate ih policajci i odvedu u stanicu svom komandiru.

Kaže njima komandir:
- Slušajte me dripci jedni! Pošto vam je ovo prvi put da vas privodimo, daću vam opciju da ne idete u zatvor. 
Za kaznu ćete obojica morati sledeća dva mjeseca da odvratite od droge što više vaših jarana i poznanika kako god znate i umijete!!! Jasno!?!

- Jasno, jasno... - složiše se obojica.

Posle dva meseca dolaze oni kod onog istog komandira, a on ih odmah pita za rezultate.

- Ja sam od droge odvratio 14 prijatelja. - reče Huso.

- Bravo, momak! - reče komandir. - Reci mi kako si to uspio?

- Samo sam nacrt'o dva kruga na listu papira i to jedan mali i jedan vel'ki. Onda sam jaranima objasnio da je taj vel'ki krug veličina mozga ako ne duvaš, a mali krug je mozak onoga koji puši travu...

- Pametno, nema šta. - pohvali komandir Husu. - A ti, Haso, kol'ko si ih ti ubijedio da više ne puše travu?



- Ja sam odvratio ukupno 52 ljudi da se više ne drogiraju.

- Nemoguće! - ote se komandiru. - Hajd' onda, matere ti, ispričaj kako ti je to pošlo za rukom?

- Pa vidite, gospod'ne komandire... I ja sam isto k'o i Huso nacrt'o dva kruga, jedan veći i jedan manji, al' sam za razliku od njega ljudima objasnio da je mali krug veličina šu*pka onih koji ne puše, 
a oni koji budu pušili na kraju će da zaglave u zatvoru i šu*pak će im bit' k'o ovaj vel'ki krug! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.