Novosti

VIC: "Ispratila Sosa svog Lalu u kafanu pa pozvala prijateljice na kafu. Posle raznih tema dođe..."

" Ispratila Sosa svog Lalu u kafanu pa pozvala prijateljice na kafu. Posle raznih tema dođe red i priča o sek*su i kontracepciji.
Kaže prva Stanojka:
- Bogme, ja i moj Pera smo se odlučili za spiralu... Što je sigurno, sigurno je.

Rada odmahne rukom pa reče:
- Ma to je komplikovano... Ja i moj Mile najpre probali sa kondomima al' se on stalno bunio kako ne uživa pa smo posle četvrtog deteta prešli na antibebi pilule... Dosta mi je više sa rađanjem!

Pitaju oni Sosu kako je ona rešila stvar oko toga a ona se nasmeši pa reče:
- Mnogo ga vas dve, bre, komplikujete! Ja za to koristim običnu kantu.

Ove se zbunjeno pogledaše pa je pitaju:



- Kakvu, bre, kantu?

- Običnu, metalnu kantu... Da vam objasnim... Pošto je moj Lala malo niži od mene ja se nag*uzim a on se popenje na kantu i počne sa "radnjom"... Ja ga svo to vreme gledam i kad primetim da počne kolutitati očima od uzbuđenja, znam da je blizu vrhunca i samo šutnem onu kantu nogom... "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.