Voda je najvažnija supstanca na svetu za čovečanstvo: ona
se sastoji u 70 odsto našeg tela, mi je pijemo da bi preživeli, i iskoristili za
gajenje useva koje jedemo. Sveža voda
postaje redak resurs, a u nekim delovi sveta ova nestašica je zastupljenija od drugih.
Bogati ljudi su spremni da potroše neverovatne količine novca za vodu, koji je izolovana u egzotičnim lokacijama i flaširana elitnim brendovima koji obećavaju da pijenje te vode da donese dobro zdravlje. Takođe, postoje ljudi koji uživaju u degustacijama različitih marki vode, pomešane sa različitom i sa još nekim komponentama.
Kompanije koje proizvode bezalkoholna pića, zarađuju milione dolara kroz rebrendinga ove najvažnije tečnosti. Međutim, sama voda ostaje jedan od najjeftinijih delova finalnog proizvoda i obično samo nekoliko centi vredi. Posle pakovanja, isporuke i marketinga kompaniji ostaje prihod 30 odsto, a prosečna stopa rasta cene flaširane vode je 4.000 odsto. Potrošimo najmanje 10 000 puta više novca na ambalaži nego što bismo potrošili ako bismo pili vodu sa česme. Ovi luksuzni brendovi su među najluksuznijih u svetu i njihovi ogromni profiti opravdavaju svoj "elitni" status.
"Fidži" 3 dolara
"VOSS" 4 dolara
Ova glamurozna i legendarna staklena boca obično ukrašava barove i zahtevne restorane i noćne klubove. Ova norveška voda se reklamira kao jednostavna, nema rok trajanja, elegantna i pogodna za high-end potrošače. Ironija je u tome što se ne nalazi u regiji Voss (Voss), ali je dostupna širom sveta, praveći relativno pristupačni luksuz. Barem, tako misli jedan broj judi da preduzeće za proizvodnju vode «VOSS», ima profit od $ 1.20 po boci.
Limited edition «Evian» 7 dolara
Da li ste ikada bili na nekom luksuznom događaju i očajnički želeli posebnu vrstu vode kako bi ovaj događaj bio savršen? Imate sreće, jer je kompanija koja proizvodi mineralnu vodu «Evian», u saradnji sa poznatim dizajnerima izbacila ekskluzivnu seriju vode proizvedenu u francuskim Alpima, što je idealno za takve specijalne prilike. Kompanija ima profit od $ 2.10 od boce, a dobijate da pijete vodu ukusom koju piju takve modne ikone kao Christian Lacroik i Diane von Furstenberg.
"Tasmanian Rain» 10 dolara
Bogati ljudi su spremni da potroše neverovatne količine novca za vodu, koji je izolovana u egzotičnim lokacijama i flaširana elitnim brendovima koji obećavaju da pijenje te vode da donese dobro zdravlje. Takođe, postoje ljudi koji uživaju u degustacijama različitih marki vode, pomešane sa različitom i sa još nekim komponentama.
Kompanije koje proizvode bezalkoholna pića, zarađuju milione dolara kroz rebrendinga ove najvažnije tečnosti. Međutim, sama voda ostaje jedan od najjeftinijih delova finalnog proizvoda i obično samo nekoliko centi vredi. Posle pakovanja, isporuke i marketinga kompaniji ostaje prihod 30 odsto, a prosečna stopa rasta cene flaširane vode je 4.000 odsto. Potrošimo najmanje 10 000 puta više novca na ambalaži nego što bismo potrošili ako bismo pili vodu sa česme. Ovi luksuzni brendovi su među najluksuznijih u svetu i njihovi ogromni profiti opravdavaju svoj "elitni" status.
"Fidži" 3 dolara
Da li ste ikada videli ili čak kupili ovaj popularni
tropski brend. On je izazvao mnogo
kontraverzi o prevarama, kako se govorilo na da je to samo marketing a ne i sam
izvor vode na Fidžiju. Kompanija čak
nudi pretplatu, kako bi donela paket izvorske vode mušterijama kući ili na poslu. Uprkos činjenici da je relativno jeftina
u odnosu na druge marke na listi, kompanija zarađuje priličnu sumu u iznosu od
90 centi po svakoj bočici.
Ova glamurozna i legendarna staklena boca obično ukrašava barove i zahtevne restorane i noćne klubove. Ova norveška voda se reklamira kao jednostavna, nema rok trajanja, elegantna i pogodna za high-end potrošače. Ironija je u tome što se ne nalazi u regiji Voss (Voss), ali je dostupna širom sveta, praveći relativno pristupačni luksuz. Barem, tako misli jedan broj judi da preduzeće za proizvodnju vode «VOSS», ima profit od $ 1.20 po boci.
Limited edition «Evian» 7 dolara
Da li ste ikada bili na nekom luksuznom događaju i očajnički želeli posebnu vrstu vode kako bi ovaj događaj bio savršen? Imate sreće, jer je kompanija koja proizvodi mineralnu vodu «Evian», u saradnji sa poznatim dizajnerima izbacila ekskluzivnu seriju vode proizvedenu u francuskim Alpima, što je idealno za takve specijalne prilike. Kompanija ima profit od $ 2.10 od boce, a dobijate da pijete vodu ukusom koju piju takve modne ikone kao Christian Lacroik i Diane von Furstenberg.
"Tasmanian Rain» 10 dolara
Ovaj brend se izdvaja nudeći vodu ne od neke
vrste udaljenih izvora koji se nalaze na visokim planinama, već sa neba. Oni samo prikupljaju svežu kišnicu u
najudaljenijim delovima sveta, ona se prečišćava i pakuje u elegantnom i
modernom pakovanju . Njihov
jedinstveni moto je da voda nije ni pipnula tlo, čineći je među najčistijim. Zbog cene od 10 dolara po boci,
kompanija dobija $ 3 neto dobiti od boce.
"Akvadeko» 12 dolara
Dizajn boca ovog Brenda je dobitnik mnogih nagrada, izgleda kao holivudska
nagrade i sadrži vodu dobijenu iz misterioznih, ali, očigledno, čistih i drevnih
izvori iz Kanadske. Ova zemlja je
poznata po planinama snega i leda i prema tome , zapanjujući glečer je savršena
slika za ovu nalepnicu reljefne boca. Možda
ćete čak želeti da je zadržite kao ukras za policu kao podsetnik na činjenicu da
ste nam upravo dali, puštajući vodu iz nje, 3.60 dolara neto profita.
"10 thousand years before our era" (10 Thousand BC) - 14 dolara
Još jedna kompanija sa ledenog severa. Ova kompanija se ne zove po antičkoj
istoriji, i po svojoj lokaciji na zapadnoj obali. Ova voda se prikuplja iz brzaka. Dizajn boce, sličan vinu, napravljen
tako da daje utisak da je voda veoma hladna. Takva
flasu možete videti na filmskom festivalu "Sundance» (Sundance Film
Festival) i na Nedelji mode u Torontu (Toronto Fashion Veek). Putovanje od izvora iz sa kojeg se
dobija voda, bi trebalo da bude istinski teško, jer kompanija zarađuje $ 4.20
po svakoj bočici.
"Vin» (Veen) 23 dolara
Kompanija "pobeda", koja sipa svoju
vodu u bočici sa smelim dizajnom, nudi vodu iz finskog Laplanda i sa Himalaja. Njihov podtip voda "Velvet» (Velvet)
osvojio je titulu najbolje vode, koju je dodelio časopis (Fine Vine Magazine). Kako da pijete bilo šta drugo! Ako se čudite kakva je ovo voda,
znajte da se takođe koristi za pripremu napitka čaja od strane najekskluzivnijih
kuvara širom sveta. Voda se može koristiti
i za kuvanje , a kompanija će dobiti 6.90 dolara neto profita od boce.
"Bling H2O» 40 dolara
"Bling H2O» 40 dolara
Ovaj brend vode je verovatno sjajan na ovoj
listi. "Bling H2O» se često
može videti u rukama poznatih ličnosti višeg društva. Boca, ukrašena sjajnim kristalima, kao
da kaže pijete na pravom mestu, izgleda kao Las Vegas među moru brendova
flaširane vode. Zbog svih tih
šljokica lako zaboravite da se ova voda proizvodi u Nacionalnom parku (Great
Smokey Mountains) u Tenesiju. Kompanija
dobija neto dobit od $ 12 od boce.
"Filliko» 275 dolara
Da ne bude u senci "Bling H2O», kompanija "Filliko"
takođe krasi njenu vodu i daje ogromne količine novca za ukrašavanje kristalima "Svarovski".
Kompanija proizvodi različite tipove
vode koji dolaze u različitim bojama, ali svi oni imaju karakterističan, elegantan
oblik staklene flaše. Ovaj luksuzni
japanski brend omogućava da birate između tradicionalnog pakovanja i onog sa raznim dodacima kako bi napravili
flašu vode najboljim elitnom poklonom. Ako
ste zainteresovani, možete da posetite njihov salon ili lokalnog distributera. Kompanija dobija oko 82.50 neto dobit od
boce.
"Kona Deep» 400 dolara
"Kona Deep» 400 dolara
U poređenju sa blistavim verzijama ove liste,
"Kona Duboko" se pozicionirala kao najbolji prirodni osvežavajući
napitak na svetu. Ova voda se
dobija kod obale Havaja. 1000-godišnja
lednička voda se pakuje kako bi mogli uživati ljudi koji su u potrazi
za savršenim zdravljem širom sveta. Kompanija
uklanja većinu slane vode, ostavljajući samo bogati hranljii organski eliksir. "Kona Duboko" reklamira svoje
neograničeno snabdevanje vodom, što je sasvim u redu za one koji se slažu da
joj daju $ 120 neto dobiti za flašu da i uživaju u ovom retkom zadovoljstvu.
Nema komentara:
Objavi komentar