Novosti

VIC: "Našla se baba Stana na sudu i sudija joj kaže: - Molim Vas, recite nam koliko imate godina? Baba Stana ustade i reče:..."

" Našla se baba Stana na sudu i sudija joj kaže:
- Molim Vas, recite nam koliko imate godina?

Baba Stana ustade i reče:
- Imam 89 godina, gospodine sudija.

Sudija:
- Možete li se setiti šta se to desilo sa Vama 1. aprila?

Baba Stana:
- Pa... tog jutra sam sedela u svojoj bašti i pila kafu, kad se pojavio neki mladić i seo pored mene...

Sudija:
- Je l' Vam poznat od ranije taj momak?

Baba Stana:
- Nikad ga ranije nisam videla ali je bio jako lep i drag.
Sudija:
- I, šta je dalje bilo?

Baba Stana:
- Odmah je počeo da mi dodiruje prepone...

Sudija:
- Jeste li pokušali da ga zaustavite u toj radnji?

Baba Stana:
- Nisam...

Sudija:
- Koji je razlog što niste?

Baba Stana:
- Prijalo mi je to dodirivanje... jer, znate, otkako je moj Mile umro pre 40 godina, od tada me muška ruka nije takla...

Sudija:
- Hmmmm... Šta je posle toga bilo?



Baba Stana:
- Posle je prešao rukama na gore i počeo da mi dodiruje grudi...

Sudija:
- A jeste li ga tada zaustavili?

Baba Stana:
- Ne, nisam ni tada jer su mi njegovi dodiri probudili strast koju dugo nisam osećala...

Sudija:
- Šta se posle toga desilo?

Baba Stana:
- Ja sam onako sva izbezumljena i u transu rekla: "Uzmi me odmah, mladiću... Uzmi me"!

Sudija:
- I, je l' Vas poslušao?

Baba Stana:
- Nije! Samo se nasmejao i viknuo "Aprililili"... E, tad mi je puk'o film pa sam ga upucala, mamicu mu njegovu!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.