Dizajnirao Peddi Mergui, umetnik koji je došao sa potpuno novom
idejom o unakrsnom brendiranju i pod nazivom ove serije "Pšenica Je li Pšenica
Pšenica". U ovoj seriji, Mergui je uzelo svakodnevne namirnice i dao im face-lift
uz pomoć sveta top brendova, na primer, jogurt Tiffani, Versace jaja i mleko Apple.
Infuzijom pakovanja naših većinom osnovnih artikala sa vrednostima prestiža i luksuza,
Mergui pokušava da istraži dinamične i često zamućenje etičke granice dizajna u
okviru potrošačke kulture.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhSV4R4zx7He8iVaxgRz0GhZ1GlKxARwMyhvYaSjpTdFoAK7vwHmC5wYWrDokCqNEqNs2sGexYFWkxc2ul7qSQtsYY9_T_UL-iEoPFvVr8DE1mzyaAjCIag-MQTeURcGaBbvkLd5srpnas/s1600/65512.jpg)
Nema komentara:
Objavi komentar