Novosti

VIC: "Krenuli na sastanak radnik, šef i njihov gaza (direktor). Na putu kroz park, naiđu na neku staru lampu. Radnik uze..."

"Krenuli na sastanak radnik, šef i njihov gaza (direktor). Na putu kroz park, naiđu na neku staru lampu.
Radnik uze lampu u ruke i malo je protrlja rukom ne bi li obrisao prašinu sa nje... Ubrzo zatim iz lampe se pojavljuje duh. 


Duh kaže:

- Ja sam duh iz lampe koji ispunjava tri želje, a pošto vas je trojica imate pravo samo na po jednu za svakoga.
Prvi šef poželi želju: 
- Moja želja je da budem na Bahamima, na brzom čamcu i da uživam na suncu sa lepim ženama.... 
Duh pucnu prstima i "PUFFFF"... šef nestade.



Sada je na redu radnik koji kaže: 
- Ja želim da budem na Floridi sa prelepim devojkama, mnoštvom hrane i koktela... 
"Pufffff"... i on nestade.

Gazda je mirno sve to posmatrao sa strane da bi na kraju uzeo lampu i rekao svoju želju: 

- Želim da mi vratiš ova dva idiota u kancelariji odmah posle ručka u 12:35!

POUKA PRIČE: 

"Uvek dozvoli gazdi da kaže ono što misli"

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )


Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.