Novosti

VIC: "Nekoliko minuta pre početka crkvene službe, dok su vernici sedeli u svojim klupama i čekali, na vratima crkve se pojavi..."

"Nekoliko minuta pre početka crkvene službe, dok su vernici sedeli u svojim klupama i čekali, na vratima crkve se pojavi sam Sotona (đavo).

Narod je počeo da vrišti i trči ka izlazu, rušeći i gazeći jedni druge u tom haotičnom naporu da se pobegne od ovog zla.

Ubrzo je crkva bila prazna osim jednog starijeg gospodina koji je sedeo mirno u svojoj klupi bez pomeranja, 
naizgled nesvestan činjenice da je Božiji neprijatelj bio u njegovom prisustvu.

Videvši ga, Sotona priđe čoveku i pita ga:
- Da li ti znaš ko sam ja?!

Čovek je bez imalo straha odgovorio: 


- Da, Naravno."

- Zar se ne plašiš mene? - pita Sotona.

- Ne, definitivno ne... - rekao je čovek.

- Zar ne shvataš da mogu da te ubijem i jednom rečju? - pitao je Sotona.

- Ne sumnjam u to... - smireno će starac.

- Da li znaš da ti mogu izazvati duboku i užasavajuću patnju za celu večnost? - uporan je Sotona.

- Da... znam... - čovek je i dalje je smireno odgovarao.

- I znajući sve to ti se i dalje ne bojiš?!?

- Ne! - rekao je starac.

Sotoni ta starčeva hrabrost poče smetati pa mu reče: 
- Poštedeću ti život ako mi kažeš zašto se ti mene ne plašiš!

Čovek mirno odgovori: 
- U braku sam sa "Sotonom" već 48 godina i već sam se na sve navikao! "

(Autor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.