Novosti

VIC: "Radila Fata kao kućna pomoćnica kod jedne bogatašice... Ali pošto nije..."

" Radila Fata kao kućna pomoćnica kod jedne bogatašice... Ali pošto nije bila zadovoljna platom koju joj gazdarica u poslednje vreme daje, Fata odluči da joj traži povišicu.

Čuvši to gazdarica polude od besa pa će:
- Dobro, Fato, reci mi bar jedan razlog zbog čega bih ti povećala platu?!

- Reći ću Vam ne jedan, nego tri razloga. - reče Fata.



- E, 'ajde, baš da ih čujem!

- Prvi razlog je taj što perem i peglam bolje od Vas...

- Ko ti je to rekao?! - začuđeno će gazdarica.

Fata:
- Paaaa... Vaš muž.

Gazdarica pita dalje:
- Hmmmmmm... reci drugi razlog.

Fata:
- Zato što bolje kuham sva jela bolje od Vas...

Gazdarica:
- I to ti je isto onaj konj od mog muža rekao, jel'?

Fata:
- Jeste... i to mi je on priznao...

Gazdarica sad već totalno besna:
- A koji bi bio treći razlog?

Fata će smeškajući se:
- Zato što sam u krevetu mnogo bolja od Vas...

Gazdarica se zacrvene u licu pa će Fati:
- Štaaaaaa??? Nemoj mi reći da i to moj muž kaže!?!?

Fata:
- Ne, ne kaže to on, nego Vaš baštovan...

- A koliku to povišicu želiš, Fato? - umiljatim glasom će gazdarica. "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.