Novosti

VIC: "Vraća se Mujo sa pijace i na čaršiji vidi okupljenu raju oko nekog čoveka. Probije se..."

" Vraća se Mujo sa pijace i na čaršiji vidi okupljenu raju oko nekog čoveka. Probije se kroz gužvu kad u sredini stoji Haso u rukama drži neku toljagu a na zemlji ispred njega leži mrtav medved.
Pita njega Mujo:
- Jes' ti ubio ovog medvjeda?

Haso se malo isprsi pa će ko iz topa:
- Jesam, bolan.

- A kako, matere ti?

- Odem ti ja jutros rano gore u planinu i naiđem na neku pećinu. Velim, haj' da vidim možda se tu krije veliki medvjed
što kruži priča o njemu...



- I? Šta je dalje bilo? - prekide ga Mujo.
- I ja ti stanem pred tu pećinu i viknem iz sveg glasa "BU!"- medvjed izađe i ja ga iz sve snage opi*zdim ovom toljagom a on pade na mjestu mrtav...

Reši Mujo da i on uhvati medveda, jer čim je tu jedan onda mora da bude i drugi, pa sutradan porani u planu. Nema Muje nedelju dana, dve nedelje pa reši Haso da ide da ga potraži.

Traži ga i doziva kroz šumu al' od Muje ni traga ni glasa. Pri kraju dana nađe ga na jednom proplanku gde leži sav pocepan i ranjav.
- Šta ti se dogodilo, bolan? - pita ga zabrinuti Haso.

- Ma nađem ti ja onu pećinu što si mi o njoj prič'o i stanem pred nju i proderem se kao ti i kažem "BU!", a ono ništa... Viknem opet "BU!"- medvjed opet ništa. Uđem ti ja polako unutra...

- I... šta je bilo posle? - ponovo ga prekide Haso.

- Eto šta, uđem unutra kad naiđe teretni voz iz Bihaća!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.