Novosti

VIC: "Opšta vojna mobilizacija u Rusiji... Ulicom trči jedan ruski vojnik i kad vide časnu sestru dođe do nje i sav zadihan je pita:..."

" Opšta vojna mobilizacija u Rusiji... Ulicom trči jedan ruski vojnik
i kad vide časnu sestru dođe do nje i sav zadihan je pita:
- Izvinite, mogu li se na trenutak sakriti pod vašu haljinu? Radi se o životu i smrti... Kasnije ću vam detaljno sve objasniti...
Ona malo zadiže haljinu a vojnik se, ne oklevajući, zavuče pod nju.

Posle par minuta do časne sestre nailazi grupa vojnih policajaca
i pitaju je da li je videla nekog vojnika da je prošao tuda?
Ona im pokaza prstom neki smer i oni trkom odoše.

Kad se sve smirilo, ona ponovo zadiže svoju crnu haljinu i onaj vojnik izađe napolje...



Zahvalivši joj se, vojnik reče da mora da se krije jer neće da ide u Avganistan, na front. Časna sestra reče da ga potpuno razume, jer je greh ubijati, a on dodade:
- Nadam se da neću biti prost ako Vam uputim kompliment i kažem da sam tamo dole, ispod Vaše haljine primetio par divnih nogu?

Časna sestra se nasmeši pa mu reče:
- E, moj prijatelju... da si pogledao malo više, primetio bi i par divnih jaja - ja sam narednik Sergej, ni ja neću u Avganistan na front! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.