Novosti

VIC: "Otišao Mujo sa Fatom u supermarket da kupuju namirnice. Idu oni tako između..."

" Otišao Mujo sa Fatom u supermarket da kupuju namirnice.
Idu oni tako između ogromnih rafova i Mujo zastade kod rafa sa pivom. Gleda on ona razna piva i sve mu voda na ustima ide od meraka. Okrenu se ka Fati da je pita sme li kupiti koje pivo, kad od Fate ni traga ni glasa. Traži je on po supermarketu ali uzalud.

Na kraju priđe nekoj zgodnoj plavuši pa joj reče:
- Oprosti, bona... ovdje mi se negdje izgubila moja Fata...

Devojka ga zbunjeno pogleda:
- Pa da nećeš da ti je ja tražim?



- Jok, bona... Mogli bi samo malo popričati jer kad god ja pričam sa nekom djevojkom sa takvim si*sama, moja Fata se odmah stvori pored mene! - reče Mujo. "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.