Novosti

VIC: "Oženio Ciga svoju dugogodišnju ljubav Ružu i već posle tri meseca ona mu rodi sina. Dolazi im kum Mika u posetu..."

" Oženio Ciga svoju dugogodišnju ljubav Ružu i već posle tri meseca ona mu rodi sina. Dolazi im kum Mika u posetu, gleda dete, gleda Cigu pa mu kaže:
- Slušaj kume, da sam na tvom mestu, ja bih proverio posle koliko meseci se rađaju deca.

Posluša njega Ciga pa ode kod doktora.
- Gospo'n, doktor, kaži ti meni s kol'ko se meseci rađaju bebe?

Doktor:
- Od začeća, uglavnom, mora da prođe devet meseci...

Zamisli se Ciga pa opet pita doktora:
- A mož' da se rodi od sedam, na primer?

- Dešava se da se i od sedam meseci rodi dete...

- A mož' da se rodi i od pet? - uporan je Ciga.

- Hmmmmmm... može al' je to veoma redak slučaj.

Gleda neko vreme Ciga u doktora pa kaže:
- Gos'n doktor, samo još jedno pitanje: može li žena da rodi dete i posle tri meseca?



Doktor sad pomalo šaljivo kaže Cigi:
- Može, Cigo, može... al' mora da ga napravi velemajstor.

Na to se Ciga malo isprsi pa će:
- E, doktore, ja sam ti taj majstor! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.