Novosti

VIC: "Oženio se Crnogorac i nastupila prva bračna noć. Legao on..."

" Oženio se Crnogorac i nastupila prva bračna noć. Legao on na jednom a njegova mlada na drugom krevetu.
Vidi ona da je on neiskusan pa mu reče:
- Mužu, moj, duva mi po leđima... Mogu l' doć' kod tebe da mi ih ugriješ?

Crnogorac će:
- Možeš, jadna!

I okrene joj on leđa o leđa da je greje. 
Posle par sekundi, opet će ona:
- Mužu, moj, duva mi i po grudima...

A Crnogorac onako ležeći pruži svoju ruku i protrlja joj malo grudi, da ih zagreje.




Dosadilo njoj da ide tako izokola pa mu kaže:
- Ama, čo'če, j*bem te mutava, imam ja neku rupu dole među nogama!!!

- Pa eto, jadna, sad znaš o'kle ti duva... reče Crnogorac i okrenu se na drugu stranu da spava. "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.