Novosti

VIC: "Sede Mujo i Huso i kafani i piju kad će ti Mujo iznenada Husi: - Znaš li ti bolan Huso šta mi se prije neki dan desilo u banci? - Ne znam... hajde ispričaj, baš..."

" Sede Mujo i Huso i kafani i piju kad će ti Mujo iznenada Husi:
- Znaš li ti bolan Huso šta mi se prije neki dan desilo u banci?

- Ne znam... hajde ispričaj, baš sam se u uho pretvorio. - reče Huso i namesti se kako bi čuo Mujinu priču.

Mujo ispi jednu rakijicu pa poče:
- Evo 'vako je bilo... Odem ti ja tog jutra u banku da usitnim 50 evra, pružam ih onoj bankarskoj službenici i kažem joj:
"Dobar dan, želim da zamenim 20 evra u našim markama a ostatak da mi vratite u evrima?". Ona me pogleda i reče da mijenjaju samo cijele novčanice. Rekoh, "pa cijela je bona, nije pocijepana", veli da ne razmjenjuju, da ne sitne novac. Ja joj opet velim da im na ulazu banke piše "ovlašćeni menjač", ona opet meni "Menjamo samo cijele novčanice"! "Dobro...", rekoh joj, "je l' možete samo da mi usitnite evre?". Kaže mi drsko "Ne sitnimo. Još nešto?". 
"Moreee, ženska glavo..." mislim se u sebi, "...sad ćemo da se igramo!".
Kažem ja njoj, smeškajući se "Želim da otvorim devizni račun"... "Mooooliiimmm?", čudi se ona. "Ništa me ne moli, bona, nego otvaraj mi taj devizni račun". Otvori mi ona račun i hoće da me se otarasi pa mi kaže "Izvol'te, i prijatno...". Reko' "Polako lutko... sad bih želio da uplatim ovih 50 evra na moj devizni račun".
Daje mi da potpišem na par mjesta neke papire... "Eto, gotovo", kaže ona. Rekoh "E sad bi htio da podignem 20 evra sa mog deviznog računa.". Ona me pogleda ispod oka i ukapira moju igru...



- I, šta bi dalje? - prekide ga Huso.

Mujo drmnu još jednu rakijicu da podmaže već osušeno grlo, 
pa nastavi:
- ... I podignem ti ja prvo 20 evra, pa posle još 10, pa još 10 pa još 10... E čim sam to uradio, odmah joj kažem da mi ugasi taj devizni račun. Sledeći put kad sam došao da razmijenim 10 evra, bilo je ''ENO GA ONAJ LUDAK'', al' šta me briga, ovaj put sam završio za 2 minuta.
I znaš li bolan šta sam iz svega toga zaključio?

- Šta si zaključio? - pita ga Huso.

- Pa zaključio sam da razni ludaci uvjek prije završe posao od normalnih ljudi. Znači da na ovo vrijeme moraš biti LUD, inače propadaš! Kontaš, jarane?! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.