Novosti

VIC: "Zadala učiteljica svojim učenicima domaći zadatak da napišu sastav na temu: 'Mačka ima 9 života'. Sledećeg dana učenici doneli svoje sastave i..."

" Zadala učiteljica svojim učenicima domaći zadatak da napišu sastav na temu: 'Mačka ima 9 života'.
Sledećeg dana učenici doneli svoje sastave i redom ih počeli čitati.
Posle nekog vremena dođe red i na malog Mujicu da pročita šta je napisao. Otvori svoju svesku i poče naglas čitati:
'Sinoć, kad su moji roditelji izašli na večeru, moja sestra je dovela kod nas svog dečka.

Prvo su samo sjedili na trosjedu i pričali a onda je taj njen ugasio svjetlo i počeo ju je ljubit'.
Mislim da je ubrzo mojoj sestri zbog toga pozlilo jerje on zavukao svoju ruku ispod njene majice, sigurno da joj provjeri otkucaje srca.

Vidio sam da tako isto radi sa pacijentima moj amidža Ibro, koji je ljekar.

Izgleda da ovaj nije mogao odmah naći sestrino srce pa je stiskao i pipao ispod majice.

Sestri je izgleda od toga postalo još teže pa je počela teško disat'!
On je legla na trosjed, jer, mislim, da joj je tako bilo lakše.
Ubrzo zatim, spopala je temperatura, jer mu je rekla da joj postaje jako vruće i svukla sa sebe majicu.
Onda je i njen momak dobio temperaturu, garant mu prešla od nje, pa se i on svuka i leg'o pored nje.

Kad sam vidjeo da se iz jaja njenog dečka izlegla vel'ka glista,
ja sam skont'o da je ona glavni krivac visoke temperature, od koje je objema tako loše.

Vidio sam kako je ispuzala iz otkopčanih pantalona i stajala je uspravno. Tako veliku glistu dosad još nisam vidjo. Bila je duga najmanje 20-ak centimetara.

Kad ju je sestra vidjela, mnogo se uplašila. Raskolačila je oči i široko otvorila usta. Ali, sestra je bila vrlo hrabra. Pokušala je glistu ubiti. Stavila je u usta i počela je gristi za vrat.
Sigurno joj je pokušavala isisati krv.

Najednom je sestra ispustila neki grgljajući zvuk i pustila glistu.
Garant je glista ugrizla nju...



... Poslije par minuta ju je ponovno ščepala i snažno držala svojom rukom, dok je njen momak iz džepa izvadio neku kesicu i nataknuo je glisti na glavu. Sigurno, da glista više ne bi mogla gristi i pljuvati. Sestra je onda legla na leđa i raširila noge, a njen momak je odma' leg'o na nju. Očito je bilo da su htjeli glistu zgnječiti svojim tijelima, k'o valjak.

Dok se glista borila k'o luda, oni su jecali i stenjali... Bilo je veoma strašno! Borili su se takvom silinom da su skoro prevrnuli kauč.
Poslije veoma teške i duge borbe, odjednom su stali i umirili se.
Mislio sam, da je glista sada mrtva, jer je bila mlitava i bespomoćno visilaSestra i njen momak su bili mnogo umorni, al' su se ipak i dalje ljubili. Mislim da su tako proslavljali pobjedu nad tom strašnom životinjom. Al' je ubrzo uslijedio neočekivani šok!
Glista nije bila mrtva! Ponovo je skočila je gore i ponovo se počela borit'. To se ponovilo nekoliko puta, sve dok moja sestra nije skupila hrabrost', skočila na nju i pokušala je ubit' tako što je svojom zad*njicom silovito udarala po glisti.
I pored svega toga, upjela je ubit' tek poslije dobrih po' sata!
Momak je onda uhvatio mrtvu glistu za uši i odnio je u kupatilo...

Svi govore da mačka ima devet života, al' ja sam juče skont'o da gliste imaju nekol'ko života više nego mačke!'"

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.