Novosti

VIC: "Otvorio Mujo advokatsku kancelariju i jednog jutra mu dolazi neki bogati..."

" Otvorio Mujo advokatsku kancelariju i jednog jutra mu dolazi neki bogati tajkun i ponudi mu da radi za njega.
Prihvati Mujo oberučke ponudu i poče raditi za bogataša. Prošlo neko vreme kad jednog dana, usred poslovnog sastanka, bogatašu zvoni telefon:
- Halo, gazda... Mujo je, vaš advokat... Imam dvije vijesti za Vas, jednu dobru i jednu lošu... - čuje se glas sa druge strane.

- Usred sastanka sam... Reci brzo šta hoćeš! Koja je to dobra vijest? - ljutito će tajkun.

- Našao sam podatak da je Vaša supruga prije par nedjelja uložila 10.000 evra u dvije slike. Ona vjeruje da će joj se to mnogostruko isplatiti jer one vrijede oko 5 miliona evra.

Bogatašu zasijaše oči i pojavi mu se osmeh na licu:



- Svaka joj čast! Bravo Mujo, baš si me oraspoložio jer cijeli dan sam nervozan i nikakav od posla... Hajde, reci mi sad koja je to loša vijest?

- Na tim slikama ste Vi i Vaša sekretarica, goli na kancelarijskom stolu... "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.