Novosti

VIC: "Uhvatio se lav u čeličnu zamku i već tri dana nema nikoga da mu pomogne. U jednom trenutku..."

" Uhvatio se lav u čeličnu zamku i već tri dana nema nikoga da mu pomogne. U jednom trenutku nedaleko od njega prolazi zec i zvižduće. Dozove ga lav i kaže:
- Molim te, zeko, oslobodi me ove zamke...

Zec će sa sigurne udaljenosti:
- Nema šanse, bre... jer onog trenutka kad te oslobodim, ti ćeš me pojesti!

Lav:
- Ma, šta to pričaš... neću, majke mi!

Sutradan zec ponovo prolazi istim putem i ponovo ga zarobljeni lav doziva:
- Zeče, daj, što si takav? Evo, traži šta hoćeš od mene, samo me oslobodi...

Zec se malo zamisli pa će:
- Hmmmmm... Pošto si ti kralj životinja, hoću da me imenuješ za svog zamenika! Obećaj mi to i ja ću te osloboditi.

Lav:
- Obećavam! I onog trenutka kad me oslobodiš, sazivam sastanak, i sve životinje u šumi će znati da si ti moj nov zamenik.

Zec oslobodi lava a ovaj ispuni obećanje te sazva hitan sastanak i životinjama reče da je zec od danas njegov zamenik koga svi u šumi moraju poštovati i slušati ili im ode glava.

Posle toga, zec šeta šumom i reši da isproba to svoje zvanje i moći koje je dobio. Srete lisicu pa joj reče:
- Oooo, lijo... 'Ajmo malo u grm... znaš... malo ovo - ono... 

I šta će lisica, mora da ga posluša... Iz žbunja se čuje: bam, bum, prc, štrc.. Izlazi lija iz grma sva raščupana, psuje novi zakon, al' jbg.

Sledeća žrtva je mečka. Opet ista šema: 
- Oooooo, meco... 'Ajmo malo u žbun... znaš... malo ovo - ono... i odmah se čuje: bam, bum, prc, štrc... Posle nekog vremena, izlazi iz žbunja raščupana mečka i psuje vlast, al' jbg. 

Malo kasnije nalazi i vuk pa i njemu zec uz osmeh kaže:



- Oooo, vuče... 'Ajmo malo u žbun... znaš... malo ovo - ono... I ponovo se iz žbuna čuje bam, bum, prc, štrc... 

Posle desetak minuta, izlaze obojica iz grma kad će zec, sav raščupan, vuku: 
- Vuče, bre, a što ti ne dolaziš na sastanke, jbt? "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.