Novosti

VIC: "Oženio se mladi Piroćanac sa devojkom iz Beograda. Posle nekog vremena, nezadovoljan u..."

" Oženio se mladi Piroćanac sa devojkom iz Beograda. Posle nekog vremena, nezadovoljan u potpunosti svojom ženom, ode on i požali se svojoj majci:
- A, be, majka... ja se ubavo oženi... Sve mi je dobra žena... vredna domaćica i čisti al' nikako neće spije sas mene u krevet. Neće da imamo se*ks.

Majka se zamisli pa reče:
- Neje znam u čemu je problem sas nju. Će popričamo pa će vidim što je.

Ode ona kod snajke u sobu sede pored nje pa je upita:
-A, bre, snajke, sve si dobra al' što ne spiješ sas moga sina u krevet? Što nećeš da imaš odnosi sas njim?



Snajka podiže obrvu pa joj odbrusi:
- Slušaj, svekrvo... Meni je se*ksa preko glave... Ja sam se udala da se skrasim i da budem dobra domaćica a ne da se j*bem! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.