Novosti

VIC: "Šetaju Mujo i Haso ulicama Berlina. Muji u jednom trenutku ode pogled na izloga nekog lokala i vidi..."

" Šetaju Mujo i Haso ulicama Berlina. Muji u jednom trenutku ode pogled na izloga nekog lokala i vidi obaveštenje koje mu zapada za oko.

Na papiru ispod odeće je pisalo:
 "Odela 10 eura za svako, pantalone 4 eura par, košulje 2.5 eura svaka, majice 2 eura svaka".

Mujo kaže svom drugaru Hasi:
- Haso, dođi bolan... pogledaj! Mogli bismo kupiti puno ovih stvari, a kad se vratimo u Bosnu možemo to sve prodat po mnogo višim cijenama i puno zaradit...
Slušaj, sad kad uđemo u ovu prodavnicu, ti ništa ne progovaraj, u redu? Samo me pusti da ja govorim, jer ako prodavac čuje naš akcenat, neće biti dobri prema nama... Znaš da ne vole strance. 
Ja ću se potrudit' da govorim njemački jezik sa njihovim najboljim akcentom.

- U redu, jarane... - složi se Haso - ... ja ću čvrsto držati jezik za zubima i neću progovorit niti jednu riječ.

Uđu oni unutra i Mujo se na čisto tečnom nemačkom jeziku obrati vlasniku radnje:
 - Dobar dan... Dajte mi 50 odela po ovoj ceni iz izloga od 10 eura za svako, onda 100 majica po 2 eura po komadu, 50 pari pantalona po 4 eura po paru... 
Dok mi vi to sve upakujete, ja ću otići po moj kombi i...

Vlasnik radnje ga prekida:
- Vi ste Bosanci, zar ne?

- Pa... Da! - kaže iznenađeni Mujo. - Ali, kako znate da smo Bosanci?

- Zato što ovo nije butik nego radnja za 'hemijsko čišćenje'. "

( Autor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.