Novosti

VIC: "Uglađen čovek ulazi u restoran vodeći odraslog noja sa sobom, i čim je seo dolazi konobarica sa "Menijem". Čovek i ne..."

"Uglađen čovek ulazi u restoran vodeći odraslog noja sa sobom, i čim je seo dolazi konobarica sa "Menijem".

Čovek i ne pogledavši šta se od jela nudi, sa sigurnošću reče:
- Ja ću hamburger, pomfrit i koka - kolu... - i okrećući se ka noja pita ga: - Šta ćeš ti jesti i piti?
- I ja ću to isto... - kaže noj.

Nedugo zatim, konobarica se vraća sa narudžbinama:
- To će biti tačno 6.80 dolara, molim... 
Čovek zavuče svoju ruku u džep i izvuče tačno toliko novca za plaćanje koliko je tražila konobarica.

Sledećeg dana, čovek i noj ponovo dolaze u isti restoran i opet on kaže konobarici: 
- Ja ću hamburger, pomfrit i koka - kolu. - i noj kaže: - Ja ću isto.
Još jednom je čovek zavlači ruku u svoj džep i ne gledajući u novac, plaća sa tačnim iznosom.

Ovo postaje rutina. Do kraja nedelje je dolazio svakog dana. 
- Jel i danas običajeno? - pita konobaricu. 
- Ne, ovo je petak uveče, tako da ćete mi doneti odrezak, pečeni krompir i salatu. - kaže čovek. 
- Isto važi i za mene... - oglasi se i noj.

Nedugo kasnije, konobarica dolazi sa računom i kaže gostu:  
- Ovog puta iznos je 14.66 dolara.
I tad čovek zavuče ruku u džep i ne gledajući izvadi tačno 14.66 dolara na stolu.


Konobarica ne mogavši više da obuzda svoju znatiželju, pita gosta:

- Izvinite, gospodine.... kako uspevate da uvek iz džepa izvadite tačno onoliko novca koliko vam tražim a da pritom i ne pogledate u džep?

- Pa... - poče čovek svoju priču - ... pre nekoliko godina čistio sam tavan svoje kuće i tamo našao jednu staru lampu. 
Kad sam počeo da je čistim, iz nje se pojavio duh i ponudio se da mi ispuni dve želje. 
Moja prva želja je bila da ako ikada morao da platim za bilo šta, samo stavim ruku u džepu, a tačan iznos novca, koliko košta ta stvar će uvek biti tamo.

- Pa to je sjajno! - prekide ga konobarica - ...Većina ljudi bi poželeli da imaju milion dolara ili nešto drugo... Vaša želja je genijalna... Uvek ćete biti bogati dokle god ste živi!

- Tako je! - nastavi čovek - Bez obzira da li je u pitanju litar mleka ili najskuplji automobil, tačan iznos je uvek tu u mom džepu...

Konobarica malo zaćuta pa ponovo upita:
 - Ok... to mi je sad jasno ali me jedna druga stvar buni, gospodine... Šta je ovim nojem koji vas u stopu prati?

Čovek uzdahnu, malo ućuta pa odgovori:
- Moj druga želja bila je da me uvek prati mlada "piletina" sa dugim nogama koja će se slagati sa svime što kažem!!! "

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.