Novosti

VIC: "Imao Lala farmu kokošaka i među svim tim kokoškama i jednog starog petla. Rešio on..."

" Imao Lala farmu kokošaka i među svim tim kokoškama i jednog starog petla. Rešio on da ode na pijac i kupi mlađeg petla jer ovaj stari ne može sve "poslove" oko kokica da obavi.
Donosi on mladog petla i pusti ga u kokošinjac među kokoške. 

Kad ga je video stari petao, prilazi mu i kaže:
- Slušaj, momak, da se mi odmah nešto dogovorimo... Ti jesi nov ovde ali evo, dajem ti pola kokošaka a pola ostavi meni? Jel' to fer?

Mladi petao se nasmeši pa mu kaže:
- Daj, matori, nemoj me za*ebavati! Tvoje vreme je prošlo, tako da su sad sve ove kokoške samo moje!

Stari petao malo ućuta pa reče mladom:
- U redu, mlad si i treba da uzmeš sve kokoške... ali budi drug pa mi makar ostavi one dve najstarije.



- Matori, ti izgleda ne čuješ šta ja tebi kažem- ne dam ti nijednu! Briši!!!

- Dobro... hajde onda da se nešto dogovorimo. Hajde da se trkamo do one kapije tamo dole, pa ako pobediš sve kokoške su tvoje, a ako ja pobedim da mi daš one dve najstarije, može?

Mladi petao konta da će lako pobediti matorca pa na kraju pristane na opkladu. Kaže njemu stari petao:
- Ali mi moraš dati par metara fore da odem ispred tebe... ipak sam mator i sporiji od tebe.

- Dobro... dajem ti tri metra fore, al' opet nemaš šansi protiv mene!

Počeše oni trku... stari petao napred par metara a za njim trči ovaj novi. Sve to gleda Lala sa prozora pa ode u sobu, uze lovačku pušku i ubi novog petla govoreći sebi u bradu:
- Majku mu, pa dokle više?! Ovo je treći petao pe*der za nedelju dana!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.