Novosti

VIC: "Prijavio se Gedža na evropskom takmičenju u rvanju. Padne njemu da prvu..."

" Prijavio se Gedža na evropskom takmičenju u rvanju.
Padne njemu da prvu borbu ima sa veoma opasnim protivnikom - ni manje ni više nego sa ogromnim Grkom koji lomi i ruke i noge.

Na samom početku, Grk polete ka Gedži i odmah ga uhvati za ramena, baci ga na strunjaču i krenu da mu lomi ruke i noge. 

Krckaju kosti a Gedžin trener ne mogavši da gleda tu scenu, prekri svoje lice rukama. Nedugo zatim čuje se jak i bolan urlik:
- JAAAAAAAOOOOOOOOOOOOO!

Trener pogleda i vidi svog takmičara Gedžu kako stoji nad onesvešćenim Grkom pa mu prilazi i pita ga:



- Kaži mi šta se desilo, Gedžo?

- Ma, bacio me ovaj Grk dole i počeo da mi lomi ruke... Ja zatvorio oči i pomislih da je gotovo, da će da me samelje. U jednom trenutku otvorim oči i vidim jaja... 

- I? - prekide ga trener.

- I iz sve snage ih zagrizem zubima... Joj, treneru, ti nemaš pojma koliku snagu čovek dobije kad zagruze svoja jaja! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.