Novosti

VIC: "Krenuo Piroćanac za Austriju na privremeni rad. I pred polazak pozvao svoja tri sina i kaže prvo najstarijem:..."

" Krenuo Piroćanac za Austriju na privremeni rad. I pred polazak pozvao svoja tri sina i kaže prvo najstarijem:
- Ajde, sinko, kaži tatku šta će ti donesem kad se vrnem iz Austriju, kad zaradim velike pare?

Najstariji sin malo razmisli pa reče:
- Kupi mi jednu trubu da idem da sviram na vašari, da namlatim velike pare.

- Bravo! Sviđa mi se kako razmišljaš... Ti si pravi tatkov sin.

- A ti... - obrati se srednjem sinu - ... šta bi ti želeo da ti tatko kupi?

- Ja ću da mi kupiš harmoniku pa da sa bratom idem na vašari, da zajedno zaradimo velike pare! - ispali srednji sin.

- Bravo, bravo! Tak'e vas tatko voli... A šta ćeš tebi tatko da kupi - pita na kraju najmlađeg sina.



Mali ga pogleda pa reče:
- Neću ništa!

- Kako, bre, ništa - iznenadi se Piroćanac - Moraš da kažeš šta da ti kupim u Austriji!

- Dobro... onda mi kupi samo dva jajca! - reče mu malac.

- Kakva, bre, jajca?! Šta će ti dva jajca?!?! - iznervirano će Piroćanac.

- PA DA KOMPLETIRAM ONAJ KU*AC ŠTO ĆEŠ DA GI DONESEŠ ZA OVU DVOJICU!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.