Novosti

VIC: "Ulazi u autobus Lala pijan ko zemlja, jedva stajući na svojim nogama. Nekako se dotetura do prvog slobodnog sedišta i..."

" Ulazi u autobus Lala pijan ko zemlja, jedva stajući na svojim nogama. Nekako se dotetura do prvog slobodnog sedišta i sede pored nekog popa. Izvadi flašu piva iz džepa kaputa i neke izgužvane novine. Popije na eks pivo i razloži novine i poče da ih čita. Pop pokušava da ga ignoriše i sakrije nezadovoljstvo što je Lala takav seo pored njega.

Posle par minuta ne da đavo mira Lali pa se okrenu prema popu i ga pita:
- Pope... hik... reci ti meni od čega se dobija artritis?

- Artritis ti je posledica lošeg i pokvarenog življenja, spavanje sa grešnim ženama, prekomernog pušenja i pijančenja, posebno žestokog alkohola!!! Od opijanja koja na kraju završavaju besanim noćima provedenim s pros*titutkama i od mnogih drugih svinjarija i gadosti!  - ispali u jednom daju pop.



- Auuuuu, bre!!! Znači, za*ebana bolest? - reče Lala i nastavi da čita novine.

Nedugo zatim, popu bi krivo što je tako bio grub sa Lalom pa odluči da mu se izvini:
- Oprostite, stvarno nisam nameravao biti tako grub... Nego, recite mi od kada boluješ od artritisa, sine?

Lala ga začuđeno pogleda:
- Ja??? Ne, ne... hik... ne bolujem ja, pope, od artritisa nego sam sad pročitao u novinama gde piše da jedan vaš kolega, pop iz prestonice, pati od artritisa već nekoliko godina... "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.