Novosti

VIC: "Vratio se Lala malo ranije sa posla i zatiče svoju Sosu sa nepoznatim muškarce u svom bračnom krevetu. Kad je hteo..."

" Vratio se Lala malo ranije sa posla i zatiče svoju Sosu
sa nepoznatim muškarce u svom bračnom krevetu.

Kad je hteo da počne sa kritikama, Sosa ga preduhitri pa mu kaže:
- Lalo, vidim da te zanima kako je došlo do ove situacije sa mnom i sa ovim muškarce... Pa, evo, da ti ispričam...
Vraćam se ja sa pijace i na klupi u parkiću ispred zgrade vidim ovog lika celog prašnjavog i umornog. Dovedem ga kod nas ovde u stanu i spremim mu da pojede nešto, tačnije sarmu koja se tebi nije svidela kako sam je spremila. Kako nije imao ništa na nogama, dala sam mu i one tvoje cipele koje sam ti kupila a tebi se ne sviđaju. Dala sam mu i ovu tvoju plavu košulju koju isto tako nisi hteo da obučeš za proslavu naše godišnjice, a koja mi se baš dopada.
Dala sam mu i ove pantalone koje isto, meni u injat, bojkotuješ da obučeš...



- Kakve veze ima sve to što si mi ispričala sa ovim delom gde ste ti i ovaj neznanac u našem bračnom krevetu?! - zaurla Lala od besa.

- Pa ima, Lalo, ima! Kad je na kraju hteo da pođe, uljudno me pitao
da li imam da mu dam još nešto što moj muž odavno ne upotrebljava! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.