Novosti

VIC: "Ode Ciga u jednu banku da uzme pozajmicu od 300 eura. Bankarski službenik uzima..."

" Ode Ciga u jednu banku da uzme pozajmicu od 300 eura.
Bankarski službenik uzima novac da ga izbroji i Cigi daje
formulare da ih potpiše govoreći:
- Vi potpišite na ova dva mesta, tu na dnu formulara, dok ja izbrojim novac.

Ciga mu vraća hemijsku olovku govoroći:
- Neću ti ja ništa potpisivati!

- Ali, Cigo, bez potpisa ne možete uzeti ovaj novac.

- Ako ne može kod vas, idem ja u drugu banku!

Onako iznerviran izađe i ode u drugu obližnju banku.
I tamo ista scena...



- Dajte mi, molim vas 300 eura pozajmicu.

- Nema, rpoblema, samo potpišite na ta dva mesta u dnu formulara.

- Ja ništa ne potpisujem!

- Zašto? - čudi se bankar.

- Zato što mi je otac tako rak'o, a on je veoma mudar čovek! - ispali Ciga.

- Jesi li ti Srbin, prijatelju? - pita ga bankarski službenik.

- Naravno da jesam! - kaže mu Ciga s ponosom.

Službenik ga iz sve snage rukom mlatne po glavi pa mu kaže:
- POTPIŠI, BRE, TU I TU, J*BO TE OTAC BLESAVI!!!

Ciga ga pogleda, uze hemijsku i potpisa.

- E sad Vam evo 300 evra koje ste tražili kao pozajmicu od nas.

Izađe Ciga iz banke brojeći evre kad sretne onog bankara iz prve banke.

- Oooooo... bravo... vidim da ste dobili pare... Znači, uspeli ste da ih dobijete bez potpisa?

- Nije bez potpisa... potpis'o sam!

- Pa što onda niste kod mene potpisali?

- J*biga, nisi umeo da mi objasniš na srpski k'o ovaj tvoj kolega ovamo! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.