Novosti

VIC: "Izlazi Mujo iz kafane i jedva se dotetura do svog auta. Uđe on unutra i..."

" Izlazi Mujo iz kafane i jedva se dotetura do svog auta.
Uđe on unutra i posle par minuta izvadi mobtel i okrenu neki broj.
- Halo, izvolite... Dobili ste policijsku stanicu... - čuje se glas sa druge strane - U čemu je Vaš problem?

Mujo će:
- Pomozi mi, bolan... Neko mi je iz kola ukr'o volan, menjač, i papučice za kvačilo, gas i kočnicu!

- U redu, gospodine... Potrudićemo se da uhvatimo lopova koji Vam je to ukrao.

Posle nekih pola sata zove Mujo ponovo policijsku stanicu i kaže dežurnom:



- Slušaj, jarane, ja samo da ti kažem da ne tražite lopova... greška je moja, sjeo sam na zadnje sjedište! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.