Novosti

VIC: "Sedi Mujo i kafani, naslonio glavu na svoj dlan, gleda u jednu tačku i ćuti. Prilazi mu..."

" Sedi Mujo i kafani, naslonio glavu na svoj dlan, gleda u jednu tačku i ćuti. Prilazi mu Suljo i zabrinuto ga pita:
- Šta je, jarane? Što si se tako snuždio?

Mujo odmahne rukom pa uz uzdah reče:
- Ma pusti me, bolan... Izgleda da sam poč'o gubit' pamćenje!

Suljo ga potapša po ramenu:
- Daj, bolan, ne budali! A po čemu si to zaključio, matere ti?



Mujo popi gutljaj piva, napravi kratku pauzu pa reče:
- Eto, svako veče kad legnem na Fati ja zaboravim šta sam htio... a kad se nađem na komšinici Habibi, ja zaboravim da siđem! "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.