Novosti

VIC: "Ide Ciga ulicom i naleti na kuma Lazu. Kaže mu ovaj: - Pa jes' živ, očiju ti? Ti otkako..."

" Ide Ciga ulicom i naleti na kuma Lazu. Kaže mu ovaj:
- Pa jes' živ, očiju ti? Ti otkako se oženi, nema te nigde! Kako si, kako ti je Ruža? Ima li još "ljubavnog žara" u bračnom krevetu?

Ciga uzdahnu pa reče:
- Ima, ima, nije da nema... Volimo se mi i dalje u krevetu... Evo, baš pre neku noć predložila mi Ruža da se malo poigramo doktora...

Laza se nasmeši pa će:
- I? Pričaj kako vam je bilo!

Ciga malo ućuta pa nastavi:



- Ma bilo drugačije nego kako sam ja zamišlj'o... Ruža kao bila doktorka pa ja pokuc'o kod nje na vrata... Onda mi ona rekla da  čekam napolju dva sata dok me ne prozove i kad sam napokon uš'o u sobu, rekla mi da dođem tek za dva meseca!

- Auuuuu... I šta si ti posle uradio? - pita ga kum začuđeno.

- Pa šta bi' drugo i uradio, otiš'o privatno i platio! - ko iz topa će Ciga. "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.