Novosti

VIC: "Sedi Lala u kafani i samo eksira jednu rakiju za drugom. Gleda ga sa strane njegov komšija Pera i..."

" Sedi Lala u kafani i samo eksira jednu rakiju za drugom. Gleda ga sa strane njegov komšija Pera i videvši da ovaj preterava u piću, priđe i upita ga:
- Lalo, prijatelju, šta to radiš od sebe? Evo već peti dan se ubijaš od alkohola i sve nešto mrmljaš sebi u bradu... Imaš li neki problem? Reci svom Peri.

Pijani Lala odmahne rukom pa reče:
- Ma pusti me, bre! Ništa ne valja...

Pera će zabrinuto:
- Šta, bre, ne valja? Reci slobodno...

Lala će sa uzdahom:
- Ukapirao sam da me moja Sosa vara već par godina unazad...



Pera:
- Hmmmmm... Jesi l' ti siguran u to što pričaš?

Lala potvrdno klimne glavom:
- Naravno da sam siguran... Evo, tri puta smo se selili u zadnje četiri godine na potpuno različitim krajevima grada, a uvek nam isti poštar donosi poštu!!! "

( Izvor: www.1sajt.blogsport.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.