Novosti

VIC: "Otišao Gedža sa svojom ženom Stanom na stočni sajam u susedno selo. Gledaju oni tako..."

" Otišao Gedža sa svojom ženom Stanom na stočni sajam u susedno selo. Gledaju oni tako stoku kad sa jednog štanda čuju glas prezentatora:
- Narode, ovaj prelepi bik može da se pari sa kravom jednom dnevno!

Stana se nasmeši pa će:
- Čuješ li ti ovo, moj Gedžo, a?

Gedža ništa ne progovara. Idu oni dalje kad sa drugog štanda se čuje glas:
- Ljudi, ovaj ovde bik može da se pari sa kravom na svakih sat vremena!

Opet će Stana, smeškajući se:
- A, čuješ li ovo, moj Gedžo?

Gedža opet ćuti. Na poslednjem i najvećem štandu dere se prezentatora na sav glas:
- Ljudi moji, verovali ili ne, ovaj bik ovde može da se pari sa kravom tri puta u jednom satu!



Opet Stana zadirkuje Gedžu:
- Čuješ ti ovo, moj Gedžo?

Gedži pukne film pa pita prezentatora:
- Je li, momak, da te pitam nešto... A je l' svi ovi bikovi to rade samo sa istom kravom?

- Ne, ne... Taman posla... To uvek rade sa drugom kravom.

Zadovoljan odgovorom, okrene se Gedža prema svojoj Stani i kaže:
- A, čuješ li ti ovo, moja Stano? "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.