Novosti

VIC: "Peca Ciga na Dunavu, a na drugoj strani obale, na splavu, stoji neki bilder zeza Cigu i..."

" Peca Ciga na Dunavu, a na drugoj strani obale, na splavu, stoji neki bilder zeza Cigu i baca kamenčiće u vodu, pa tera ribu.
Trpi to Ciga neko vreme i kad mu dojadilo, kaže on bilderu:
- Je li, momak, je l' imaš ti čamac?

- Nemam! Šta će mi?

- A ima li negde most ovde u blizini?

- Koliko ja znam, nema!

- A, boga ti, imaš li ti kod sebe neku pušku ili pištolj?

- Nemam kod sebe... To sam ostavio kući!

- A, umeš li da plivaš?



- Ne, to mi uopšte ne treba!

- Momak, znaš šta...

- Šta?

- J*bem li ti mamicu bezobraznu,  što mi teraš ribe!?!? "

( Izvor: www.1sajt.blogspot.rs )

Nema komentara:

Objavi komentar

jedan sajt

Designed by 1sajt.blogspot.com
Copyright © 2015

Autor slika teme: Bim. Pokreće Blogger.